VISI
Pengurusan pentadbiran kolej kediaman berkesan dan sistematik
MISI
Memastikan pengurusan pentadbiran kolej kediaman mencapai peraturan dan prosedur kerja yang telah ditetapkan dengan cemerlang
OBJEKTIF
- Memastikan pentadbiran dan pengurusan kolej kediaman mengikut peraturan dan prosedur kerja yang ditetapkan
- Memastikan setiap pelajar yang mendaftarkan diri di Kolej Matrikulasi Johor mendapat tempat tinggal yang kondusif bagi melahirkan pelajar yang cemerlang
- Memastikan segala keperluan asrama dilengkapi dengan sempurna
- Memastikan segala kerosakan di kolej kediaman dibaiki dengan kadar segera
PIAGAM PELANGGAN
Kami, pihak pentadbiran kolej kediaman beriltizam akan :
- Memastikan urusan penempatan pelajar kolej kediaman diselesaikan dalam tempoh sepuluh (10) minit
- Memastikan pelajar dihantar mengikut masa untuk menerima rawatan di klinik dalam tempoh lima belas (15) minit selepas aduan diterima
- Memastikan aduan kerosakan diambil tindakan dalam masa 48 jam
- Memastikan keselamatan pelajar terjamin sepanjang berada di kolej kediaman
- Memastikan kemudahan prasarana pelajar mencukupi dan terurus sepanjang masa
- Memastikan pelajar mendapat bungkusan/surat yang dihantar dengan cepat setelah tiba di kolej kediaman
- Memastikan waris mendapat maklumat berkaitan dengan pelajar yang hendak dihubungi dalam tempoh sepuluh (10) minit